Курс $1 = 41.54 грн
FILTRONS
Каталог товарів

Доставка та оплата

Доставка 
Компанія «Фільтронс» пропонує послуги з доставки товарів по Києву та всій Україні.


Кожен клієнт може обрати зручний для нього спосіб доставки!
1. Самовивіз з офісу компанії за наступними адресами:
м. Київ, вул. Червоноткацька , 88
с. Новосілки, Києво-Святошинський район, вул. Васильківська 6/Б
м. Городок, Львівська область, вул. Комарнівська, 67
2. Доставка транспортом компанії за вказаною адресою (в межах м. Київ та області (до 30 км)).
3. Транспортною компанією Нова пошта.



Детальніше про доставку
м.Київ:
По м.Києву компанія «Фільтронс» пропонує забезпечити швидку та надійну доставку своїх товарів в межах міста власним транспортом.
При замовленні від:
1000 $ - доставка безкоштовна;
2000 $ - доставка безкоштовна по Київській області (в межах 30км).
При замовленні до 1000 $ - вартість доставки в середньому складає від 300 до 1200 грн, залежно від кілометражу та ваги товару.
Доставляємо протягом 3х робочих днів, залежно від наявності товару на складі.
Україна:
Компанія «Фільтронс» здійснює доставку своїх товарів по всій території України за допомогою транспортної служби "Нова Пошта", за тарифами перевізника.
Час доставки в регіони України може залежати від віддаленості місця призначення та обраного способу доставки. Зазвичай це займає від 2 до 5 робочих днів.
Послуги доставки компанії "Фільтронс" дають змогу клієнтам отримати потрібні товари у зручний для них час і місце як у межах Києва, так і по всій території України.

Оплата
Піклуємось про кожного клієнта, пропонуючи різні способи оплати під час замовлення та в момент його отримання.  Обирайте найзручніший спосіб оплати та заощаджуйте свій час!
1. Готівкова оплата при отриманні замовлення. Розрахунок в одному з наших офісів чи з кур’єром в момент отримання товару. Для максимального комфорту, рекомендуємо заздалегідь  підготувати суму до сплати.
2. Оплата на сайті в момент оформлення замовлення. Власники карт Visa та MasterCard можуть повністю оплатити замовлення у момент його оформлення. Даний варіант оплати дозволить заощадити час при отриманні посилки. При зустрічі з кур'єром, менеджерами в офісі або поштового відділення вам необхідно буде просто забрати замовлення, попередньо надавши документ, що підтверджує особу одержувача. 
 
Щоб оплатити замовлення онлайн:
1. Додайте товар у кошик і перейдіть до оформлення замовлення.
2. Виберіть спосіб оплати Оплатити зараз через «Оплата банківською картою VISA / MasterCard | Pumb».
3. Вкажіть, як саме ви хочете здійснити оплату: через Masterpass чи онлайн карткою.
4. Завершіть оформлення замовлення.
5. Далі ви перейдете на сторінку системи безпечних платежів, де зможете підтвердити оплату.
Для успішної оплати, карта має підтримувати сервіс 3d secure.
Також ви можете оплатити замовлення карткою через Google Pay/Apple Pay.
Щоб отримати замовлення, оплачене онлайн, потрібно надати документ, який посвідчує особу.
3. Безготівковий розрахунок. Оплата на розрахунковий рахунок організації фізичною або юридичною особою. Оплата за безготівковим рахунком проводиться з розрахункового рахунку Вашої компанії або через касу відділення будь-якого банку.
При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після отримання коштів на наш рахунок.
Зверніть увагу! Для отримання товару, що був оплачений за рахунком-фактурою, необхідно надати наступні документи:
для фізичних осіб - паспорт або водійське посвідчення
для юридичних осіб - доручення, що виписане на отримувача, та паспорт отримувача. Отримати товар може тільки особа, на яку виписане доручення.



Умови повернення товару
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Покупець має право на обмін товару з урахуванням положень законодавства про підстави і переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню).
Якщо покупець має намір повернути товар, таке повернення здійснюється з урахуванням правил і умов перевізника або кур'єра, що діють на території України або на території іншої країни відповідно до місця здійснення отримання товару.
У разі наявності хоча б одного недоліка товару при отриманні, покупець зобов'язаний зафіксувати його в складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний покупцем і особою, яка здійснила доставку товару або продавцем. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки. Протягом 1 (одного) дня покупець зобов'язаний повідомити менеджера (представника продавця відповідального за оформлення замовлення на товар) про виявлені недоліки і домовитися про заміну товару.
В разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, визнається отримання покупцем товару в належному стані - без будь-яких механічних пошкоджень і в повній комплектності.

Залишились питання?
Онлайн курсы IT